søndag, mars 09, 2008

Orange søndag

Kom over en artig blogg her om dagen, Mönstermonsteret blogger om loppisfunn og har en imponerende samling retro tekstiler. Det inspirerte meg til å legge ut bilder av mine gardiner fra 70 tallet som jeg hadde på barnerommet mitt. Har veldig lyst til å bruke de, men har desverre bare den ene gardinen. Ikke helt sikker på om gogutten hadde akseptert at disse gardinene hadde byttet ut dragegardinene hans på soverommet heller...

Curtains
Vurderer å sy putetrekk av den i steden, men er litt usikker på egne symaskin ferdigheter... Litt synd at de ikke er i bruk synes jeg.

Og så har jeg dette putetrekket som lå igjen etter de forrige eierne i huset her.
Pillow
Synes det er kjempesøtt! Det finnes mye klær og tekstiler i retro stil i disse dager, men det er noe ekstra med det som faktisk er autentisk.

2 kommentarer:

Malin sa...

Äppelträden var underbara!

TM sa...

Ja, det synes jeg også! :-)
Har sett det trykket på mange nyproduserte retroklær også.