tirsdag, mars 11, 2008

Siste dag på jobben

I dag skal jeg innom jobben for siste gang. Jeg er jo sykemeldt denne uka, men skal inn for å rydde pulten, ha en liten samtale med lederen min, si hadet til kollegaer osv. Regner med at det blir en stund til jeg ser de igjen. Sist var jeg iallefall ikke en av disse jentene som tropper opp på kontoret allerede en uke etter fødselen! Jeg var vel knapt utenfor døren de tre første månedene pga goguttens kolikk. Når han sov på dagtid, måtte jeg også sove. Håper det ikke blir riktig så ille denne gangen!

1103082 110308
Litt rart er det at det er så lenge til jeg skal jobbe igjen. Jeg trives veldig godt på jobben min nå, men det skal bli deilig å slippe morrastresset, og spesielt stresset med henting og levering i barnehagen. Ser for meg en roligere tilværelse på den fronten fremover. Nå kan gogutten, babyen og jeg rusle bort til barnehagen når det måtte passe oss... :-)

2 kommentarer:

S10ne sa...

Så fine bilder av deg! Du har bare magen jo, like slank ellers - så fiiiiiiiin!
Så spennende at det nærmer seg nå - plutselig er du mamma til 2 :o) MORO!

TM sa...

Takk for det S10ne! Tenkte jeg måtte benytte sjangsen å ta noen bilder nå, i tilfelle jeg eser skikkelig ut på slutten. Sist fikk jeg jo en god del vann i kroppen de siste ukene (jfr tidligere postet film!). Ikke så kledelig.