lørdag, mars 15, 2008

Uff, uff Skeidar...

...dere var såååå nære på å gjenopprette intrykket vårt av dere i dag. Sååå, sååå nære - men det holdt ikke til mål desverre...

For dere som ikke kjenner historien bak; vi bestilte en sofa med pall, et salongbord og et spisebord fra Skeidar. Opprinnelig leveringstid 8 uker. Så får vi ett brev om at møblene vil bli en uke forsinket. Alt bra så langt.

Så skjer det i-n-g-e-n-t-i-n-g.... Jeg ringer for å høre når vi vil få møblene levert. Får vite at spisebordet ikke har kommet, men at resten er på lager. Så følger en rekke telefonsamtaler, lovnad om levering som ikke skjer osv.

Etter mye styr får vi endelig møblene levert, bortsett fra spisebordet som vi skal hente selv når det kommer inn. Tror vi. Sofaen er ok, men det viser seg nemlig at vi har fått feil salongbord (!), og at vi ikke har fått levert bein til pallen.

Klagebrev sendes. Vi får et veldig hyggelig brev fra kundeservice avdelingen, med beklagelser, gavekort på 500 kroner og pleieprodukter til møblene som kompensasjon.

I dag tropper vi opp på Skeidar for å hente det som mangler. Skeptiske. Forutintatte. Men til vår store overraskelse går alt som en drøm! Vi blir godt mottatt, opplever glimrende service, det går kjapt å få levert ut bordene og beina. Ja - vi får til og med tilbakebetalt 1000 kr fordi det bordet vi fikk levert var dyrere enn det vi egentlig skulle ha!

Glade og fornøyde reiser vi hjem. "Monterings pils" kjøpes inn, endelig er alt i orden. Etter 11 uker har vi fått alle møblene vi har bestilt!

Men der jublet vi for tidlig IGJEN....
Deler av foten på salongbordet mangler.

Sukk.

Sorry Skeidar, men jeg kjøper aldri møbler hos dere igjen.

2 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Uff da. Ikke en hyggelig opplevelse!! Akkurat som jeg opplevde med Adobe når jeg bestillte Photoshop fra dem. Jeg trodde jeg skulle bli gaaaal. Da jeg til slutt ga opp og sendte mail om at jeg annulerte hele bestillingen ble det fart i sakene, og jeg hadde programmet mitt på døra samme kveld.

Skjønner godt at du aldri kommer til å kjøpe noe der igjen... Det er så irriterende.

Ønsker deg likevel en god påske:)

Lena

TM sa...

Tusen takk for påskehilsen! :-)

Ja, man føler seg litt maktesløs til slutt. Man vet liksom ikke hvordan man skal ta fatt i situasjonen. Men forhåpentligvis får vi tid til å stikke innom Skeidar igjen til uka. Gleder meg virkelig til å få alt på plass!