fredag, november 14, 2008

Utfordret igjen! :-)

Ble utfordret av fru Vims om å fortelle 7 ting om meg selv. Forstår det slik at det kan være hva som helst, både interessant og uinteressant...

Her er reglene:

* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Mine 7 superduperinteressante fakta:

  1. Jeg drømmer om å bo i utlandet i en periode.
  2. En spåmann i Thailand spådde at jeg (vi) kom til å bo i utlandet i en periode.
  3. Jeg elsker thaimat.
  4. Er også veldig glad i et slags thailandsk potetgull laget av reke.
  5. Idag har jeg spist potetgull, selv om det "bare er fredag".
  6. Fredager er best med en pils.
  7. Men har kommet helt ut av denne viktige rutinen nå som jeg har gått gravid og ammer babyen min.

Jeg har også blitt utfordret av Zagabaa om å sette en bok inn i "skammens bokhylle". Jeg har tidligere skrevet om bøker jeg ikke ønsker meg, og hadde jeg hatt en av disse hadde nok de blitt gjemt i skammens bokhylle tvert. Jeg er ganske sær når det gjelder bøker; liker jeg ikke forfatteren, kommer jeg aldri til å kjøpe boka.

Jeg har jo lest en del typiske "chick lit" bøker, uten at jeg skammer meg direkte av det. Men jeg kjøpte "Alt du trenger for å overleve er tre sorte skjørt" en gang, og maken til makkverk har jeg sjelden lest! Vet ikke helt hva jeg trodde det skulle være egentlig, en slags ironisk selvhjelpsbok kanskje? Men grøss og gru - ikke min type bok i det hele tatt. Settes herved inn i Skammens bokhylle.

Hvis noen ønsker å ta utfordringen på noen av disse - gi meg beskjed! Morsomt å lese andre svar! :-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så morsomt! Lurer på hva som gjør at forlag kan produsere en slik bok? "Alt du tenger for å overleve er tre sorte skjørt" høres mest ut som tull :-) Husj inn i skammens bokhylle med seg!

TM sa...

Uff, nå får du meg til å skamme meg enda mer som kjøpte den... ;-P

Anonym sa...

Hehe, ikke skamme seg. Hadde du ikke kjøpt den så hadde ikke jeg hørt om den + at du ikke hadde hatt en bok til skammens bokhylle. Sånne utfordringer er ganske morsomme i grunnen :-)