mandag, august 04, 2008

Det går fremover i kjøkkenet også!

Jeg maser stadig om hvor fint alt skal bli når vi har fått malt veggene hvite, og nå har vi endelig fått malt veggene i kjøkkenet! Vi bruker fargen "Letthet", som vi mest sannsynlig kommer til å bruke over hele huset.


Her er kjøkkenet slik det var før vi malte, den gulfargen har jeg gledet meg til å få bort! Den ser kanskje ikke så ille ut i dette lyset, men trust me; den er grusom!


På dette bildet kommer gulfargen litt lettere frem!


Dette er min nydelige bonusdatter i front av et furuskap som vi ga bort på Finn.no. Skapet fulgte med huset, og da vi fjernet det fant vi masse små klistermerker! Synes det var litt snodig at noen lar barna klistre klistermerker på veggflisene...


Slik ser det ut nå, etter at vi har hengt opp Järpen hyller fra Ikea. Vi har brukt Bjärnum hylleknekter.




Det var litt vanskelig å få tatt gode bilder av den nye veggfargen i formiddagslyset. Får komme tilbake med bedre bilder etterhvert! "Før" bildene ble tatt i det vakre kveldslyset vi har på denne siden av huset!

Har ikke fått hengt opp noe på veggene ennå. Vi hadde en tallerkenhylle på den ene veggen tidligere, men er usikker på om vi skal fortsette å ha den. Tror kanskje det vil føles litt "cramped".


Neste skritt blir å skifte ut benkeplatene. Deretter kommer vi til å fjerne "bue" inngangen og legge nytt gulv.

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Så flott det ble :)
Er heller ikke så glad i gult, og dette ble jo en stoor forandring...

Ha en fin dag

Madam Mim sa...

Det ble kjempefint med de nye hyllene. Det går jo bra med åpne hyller når man har så fine kopper og glass

Kardemomme sa...

Så flott kjøkkenet ble! Jeg liker også globuser godt...særlig de med lys inni!Man kan sitte og drømme seg bort og lengte ut i verden..
Jeg har ikke fått svart deg på spørsmålet ditt inne hos meg om hvem som var på Ikeafesten i går, men det var 8 stykker av oss. Flittiglisene, Karnas Hus, Emmeline, Fjellrosa og Prinsesse Elin og meg da..Veldig morsomt å være der..Har lagt ut noen bilder..Ha en fortsatt fin kveld videre :)

TM sa...

Takker for tilbakemeldingene! :-) Man får en helt annen følelse når man kommer inn i kjøkkenet nå. Det virker mye åpnere og luftigere. Vanskelig å få denne følelsen frem på bilder...

Madam Mim: Planen er å sette ting som man bruker ganske ofte på hyllene. Kan jo bli litt skitt fra stekeovnen osv.