onsdag, november 05, 2008

The Office - ett skritt nærmere!


Jeg klarer bare ikke å se meg mett på denne pocket stringhyllen i valnøtt fra Designtorget. Den ville passe helt perfekt inn på kontoret vårt! Lenge siden jeg har følt et sånt sterkt "må ha behov". :-)

Kontoret begynte vi på i juni, men det er alltid ett eller annet som trekker ut i tid... Vi jobber nok best under press - dvs når vi har en deadline å forholde oss til! ;-)

The office - one step closer 2
Det gjenstår ennå å lage lister øverst i taket for å skjerme lysrørene. Vi må også male lister og gjemme kabler. Den fine stringhyllen vil kanskje passe på veggen mellom skjermene. :vurderer:

The office - one step closer 3 The office - one step closer
Vi må ta skikkelige mål til skyvedørene som skal opp bak i rommet. De skal skjule den røde tanken til sentralstøvsugeren.

Office mouse pad
Selv om det ikke er ferdig, er det i flittig bruk av mann og barn. :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker hylle, løp og kjøp! :-)

TM sa...

Akkurat slik jeg føler det!! Vil ha den NÅ! (men det kommer an på om min bedre halvdel liker den også, det er tross alt han som bruker kontoret...) :-D

Gamlå sa...

Stillig hylle!! og fint arbeidsrom.

hilsen Gamlå

Nina sa...

Et nytt fjes i kommentarene mine. Takk for fine ord.

Apropos arbeidsrom - ting tar tid - et av mine livsmotto etter fylte 35 år.

Ser du også lever med en del gitarer/gitarkasser ;0). Her har mannen fylt et helt rom med musikkstæsj nå. Har jeg syrom???? Seff ikke ;0).

TM sa...

Jeg har heller ikke luksusen av å ha et eget rom, men må nøye meg med et hjørne av stua... Men jeg må innrømme at jeg koser meg veldig der! Spesielt når resten av gjengen er nede på kontoret... :-)

Mari sa...

Stilige hyller! Håper du finner noe passende snart!

Jeg gleder meg til å se lekerommet deres jeg da. Fy søren, det er luksus å ha lekerom altså. Vi har hatt det frem til nå, men nå skal supermann begynne å jobbe hjemmenfra, så da må lekene finne et nytt sted...

TM sa...

Ja det er jo ikke sikkert hyllen er like fin i "real life".

Helt enig i at lekerom er luksus! :-D Det er så godt som ferdig (alltid noe som står igjen - som vanlig...). Jeg får vel rydde og ta noen bilder en dag! :-)