torsdag, mars 22, 2012

Oppussing; om å male som proffene

I helgen var vi på Boligmessen på Hellerudsletta. Her benyttet vi oss av et par messetilbud, som feks god rabatt på skyvedører fra Garderobemannen (til inngangspartiet). Vi fikk også med oss et par andre gode priser, som på etterisolering (skal isolere loftet) og på baderomsmøblement.

En ting som derimot ikke var så bra, var at mannen min ble veldig inspirert av en artikkel i Boligmesse-bladet som inneholdt maletips fra selveste Sinnasnekker'n!

Plutselig har maling blitt rene vitenskapen, og ikke bare hjernedødt arbeide som jeg liker å kalle det. Jeg har alltid elsket å male, og det er den jobben jeg har bidratt med mest når det gjelder oppussingsprosjektene våre.

Det er så kjekt å kunne stå helt i sine egne tanker mens man maler, og det er ikke få innlegg og artikler som har blitt pønsket ut når jeg er i denne "sonen".

Kjenner jeg derimot mannen min riktig, vil han nok straks forsøke å innføre disse nye male-metodene og rutinene i oppussingsarbeidet, noe som plutselig vil kreve hjernevirksomhet fra min side.

Helt uaktuelt!  ;-)

Dagens innlegg ble til mens jeg malte lillebrors "nye" seng..

4 kommentarer:

sex novelle sa...

Jeg har alltid elsket å male, og det er den jobben jeg har bidratt med mest når det gjelder oppussingsprosjektene våre.

Accessory Designer sa...

this post is really nice , you share this that why we learn like this . I am an ordinary Accessory Designer and I am thankful to you for this kind of informative post.
thanks for sharing

Unknown sa...

Spenstig blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om oppussing Fortsatt fin dag =)

RS Gold sa...

forward.

I like to play online game,such as RuneScape.I always buy the items online.So I am familiar with the safest and convenient way to buy RS Gold online.There are: http://www.rsgoldfast.com/