onsdag, mars 21, 2012

Jeg stemmer på inngangspartiet



Siden jeg bruker så mye tid på  Foreldremanualen.no og Barneloppis.no, blir ikke oppdateringene her så hyppige som jeg egentlig ønsker. Jeg vil jo så gjerne dokumentere hvert skritt på veien i vårt nye hjem, slik at vi kan se tilbake på alt arbeidet vi har lagt ned.



Jeg så nylig en gammel familiefilm sammen med eldstemann. Han var bare 4,5 år gammel da vi flyttet inn i rekkehuset og fikk på egenhånd filme hvert rom i huset. Kjempemorsomt å se tilbake på! :-D Tenkte at han skal få gjøre det samme her i vår nyinnkjøpte "Kjedet enebolig".

Uansett, her kommer noen bilder av inngangspartiet vårt. Planen var at vi skulle vente litt med oppussing, men her begynner det allerede å skje saker. Den lille ubrukelige veggen er revet, og nå er vi midt i et av de store valgene her i livet - hvilke type fliser skal vi ha? Og skal vi ha glassdør mellom entreen og stuen?



Inngangspartiet er det første inntrykket man får når man kommer til et hus, så her er det viktig å gjøre ting riktig.

Jeg tenkte litt på å gå for Historiske fliser (inspirert av den vakre gangen til Nr 14), men tror vi kommer til å velge noe mye enklere og noe som garantert faller alle i smak. Dette er jo et hus vi skal pusse opp og selge igjen om ett par år (forhåpentligvis).

Derfor: alle gode tips mottas med stor takk! :-)

3 kommentarer:

ザ・ノースフェイス sa...

ハイセンスなキミ、是非当店で世界のTHE NORTH FACEの魅力を味わってください!赤字覚悟!ザ・ノースフェイスを愛してくれるきみに応援!
http://www.e-thenorthface.org/

Anonym sa...

Laughingstock car will be affiliate open-complete finally-someone view sport where the gamer settings a goat.
Goat Simulator Download

RS Gold sa...

Nice.


I like to play online game,such as RuneScape.I always buy the items online.So I am familiar with the safest and convenient way to buy RS Gold online.There are: http://www.rsgoldfast.com/