fredag, januar 20, 2012

Gratis goodiebag fra Barneloppis.no!


I flere måneder har jeg jobbet med å få alt på plass, og jeg er derfor kjempeglad over endelig å kunne lansere Barneloppis.no sin egen goodiebag! :-)

Dette er et stort prosjekt og jeg er selvsagt svært spent på hva slags mottakelse den vil få. Alle som vil ha den kan bestille den på Barneloppis.no, og betaler kun porto og emballasjekostnader på kr 119,- for å få den tilsendt.

Selve bag’en er et svanemerket gjenbruksnett, som er perfekt på handleturen og til badetøyet på stranden – eller til å oppbevare skiftetøy i barnehage og på skole! Jeg har testet nettet til dagligvarehandling, og ble veldig overrasket over hvor mye det rommer. Og så er det mye mer solid og behagelig å bære enn vanlige plastikkposer. :-D



Innholdet i nettet er vareprøver og tilbud fra våre sponsorer, blant annet Jungelbrølvitaminer fra Gevita, tannbørste og tannkrem, produktprøver på diverse kremer, Gråtass puslespill, gavekort på tur med Barnas Båt fra Stena Line, m.m.

Innholdet i posen kan variere noe, og jeg jobber kontinuerlig opp mot sponsorene for å skaffe flotte produkter og tilbud til posen (dersom du vet om noen som kanskje kunne tenke seg å delta - tips de gjerne om bag'en!).

Vi har også en liten gi-bort-blogge-konkurranse gående på Foreldremanualen.no akkurat nå,  hvor vi gir bort 5 nett gratis til de som skriver om Barneloppis.no. Så om du har lyst på den uten å betale noe som helst, har du muligheten til det nå! :-)

Ingen kommentarer: